דמיין את ההנאה שלה כשהיא פותחת כוס תמונה מותאמת אישית הכוללת את הרגעים המשותפים האהובים עליך, או קנבס תמונה שמאיר את מרחב המחיה שלה בזיכרונות יקרים. תמונות לבית אם זה יום ההולדת שלה, יום השנה שלה, או פשוט תנועה ספונטנית של אהבה, מתנות תמונה אלה לאמא, לחברה או לחצי השני בהחלט יגרמו להנאה והכרת תודה. אם חגיגת יום ההולדת שלה מתקיימת בסיבוב, עיין במאמר שלנו על מתנות לחגיגות יום הולדת אישיות עבורה כדי להפוך את היום שלה למיוחד נוסף. ואם אתה רוצה להאיר את היום של אמא שלך, אתה יכול למצוא את המתנות המושלמות עבורה ממש כאן.

 

הפתרון המקוון הטוב ביותר להדפסת תמונות

 

לעוד יותר מושגים לפרסום התמונות שלך, עיין בכתבה שלנו על 7 נושאים נפרדים של ספרי תמונות! פרסם את התמונות שלך מהטלפון, שולחן העבודה או האינסטגרם שלך, ואנו נספק אותן עד דלתך כהדפסות באיכות פרימיום, שתוכל להנות מהן לדורות קדימה. נשלחים בימי עבודה וזמינים בגימור מט ומבריק, הדפסי התמונות המותאמים שלנו הם השיטה היעילה ביותר להחיות את גליל המצלמה האלקטרונית שלך ולשמור על הדקות החשובות. אמנות משטח קיר קנבס היא אחד האמצעים הבולטים ביותר לכלול אמנות לביתך כעת. הקנבסים קלים, פשוטים לתלייה ובעלי מרקם קנבס עדין שמוסיף משהו קצת יותר לאמנות. הדפסי קנבס היו זמינים במגוון ממדים ותוכלו אפילו לקבל הדפסי קנבס רחבים עוצרי נשימה או עיצוב אמנות קנבס טריפטיכון מפוצל.

 

Art For The Home עצי ליבנה מדהימים בד מבנה קופסת זהב

 

שים לב מתי לבית שלך יש את האור הטוב ביותר – אני מקבל בעיקר אור שמש באמצע היום, אז אני מנסה לצלם תמונות בסביבות הצהריים כאשר יש אור רך שמגיע ולפני שהוא גם הופך בהיר. הולי וולש היא עורכת חומרים ב-Ideal Home מאז 2021, אך הצטרפה לשם המותג עוד ב-2015. עם היסטוריה של לימודים בעיצוב פנים, העבודה שלה בעיתונאות פנים הייתה חתיכת עוגה והעניין שלה בקישוט בתים עדיין מוצק באותה מידה כפי שהיה בעבר. אז אם היצירה מתאימה לך ומכניסה לך אושר וסיפורים לתוך הבית שלך, לכו על יצירת האמנות ועבדו סביבו את הסגנון שלכם.

 

אם הקנבס שלך אי פעם לא נקי, אתה פשוט צריך לנגב אותו עם מגבת נטולת מוך. כל הקנבסים מיושמים בלכה UV, כך שהדיו מאובטח. אין חובה לקרצף או לשטוף אותם במים, כך שקל לטפל בהדפסים אלה.

 

פשוט הצמד תמונה עם כמה נקודות מפורסמות או דקת נסיעה מרתקת ליד אזור ספציפי שבאמת הלכת אליו. אתה יכול גם להוסיף יום מסוים ואזור שבו צולמה התמונה. שמור על זה מינימליסטי עם מבנה התמונה הדק הזה, מצוין לכלול מגע מודרני לקישוט שלך. השתמש באפליקציית עריכה ושיפור תמונות באותה מידה כמו VSCO כדי להתאים מחדש את הבהירות, הניגודיות והרוויה של התמונה שלך כדי להבליט אותה. אתה יכול גם להשתמש במסננים כדי לתת לתמונה שלך מראה מובחן.

 

ברור שהם יכולים להעסיק אותי לסשן צילום, שמעמיד כל אדם מול מצלמת הווידאו ואתה משיג אדם שייצור עבורך תמונות מקסימות של בני משפחה. לתמונות ביתיות יש את הכוח המדהים להחזיר אותנו אחורה בזמן, ולעורר זיכרונות של דקות נפוצות שיש להן משמעות יוצאת דופן. עבור רבים מאיתנו זה בלתי אפשרי מבחינה כלכלית להעסיק צלם דיגיטלי של בני משפחה לכל יום בחייכם, אז אתה הממשי… אלו הן 7 סיבות שבאמת אני אוהב צילום משפחתי בביתך. זה בהחלט יספק לך תמונות שמראות את החיבה של הביתיות, את האלגנטיות של היומיום, ותמונות שבאמת יגרמו לך להגיד ‘זה אנחנו’. בדרך כלל חיות מחמד הן באמת חלק ממשק הבית, אז זה כל הזמן נפלא להכיל אותן גם בתמונות המשפחתיות שלך.

 

שינוי קטן פה ושם יכול באמת לעשות הבדל, אז הנה כמה דרכים קלות מאוד להצעיר את מרחב המחיה שלך עם מתנות ותמונות מותאמות אישית באביב הזה. בחר מתוך 5 מוצרי אמנות קיר מובחרים כדי להשיג את המראה שאתה נהנה ממנו או להפיק מתנה אישית למישהו מיוחד. התאם אישית עם הרגעים האהובים עליך ביחד, מהמחשב הנייד או מהטלפון שלך, לקבלת מתנה ייחודית שהם יאהבו.

 

בגוון נייטרלי מעודן לגווני דיו כהים, כל אחד מ-132 צבעי הצבע שלנו למעשה הופק כך שיעבוד נפלא לבד או כמרכיב של תוכנית. כרטיס צבע חינם & משלוח חינם התוכנית שלנו שנאספה בקפידה של 132 גוונים, עם סיפור מעניין מאחורי כל שם צבע, תעזור לך לבחור צבעים שאתה אוהב לבית שלך. הקמת טפט אלקטרוני מראה לעולם שאתה מזהה באופן ספציפי מה אתה אוהב, ובמיוחד איזה סוג של תחושה אתה רוצה שתהיה לבית שלך. בין אם אתה רוצה קיר פונקציה מראה ארוךשביל בולט לתוך אקלים הסתיו, או אם אתה רוצה שהמרחב שלך באמת ירגיש חם ונעים כל הזמן על ידי נוף קו החוף שקיים אי פעם.

 

קבל תמונות מקצועיות מיידיות עבור דרכונים, רישיונות נהיגה וסוגים אחרים של זיהוי. אני באמת קיימת לאורך כל היום, לא עושה שום דבר ועדיין להיות נחמדה. למטה תוכל למלא גודל מותאם אישית. הגודל האופטימלי הוא 70 על 110 ס”מ והגודל המינימלי הוא 20 על 20 ס”מ.